JBL On Stage 400P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL On Stage 400P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

eborgman 20-09-2010
Geschreven voor: JBL On Stage 400P

Ik heb de JBL On Stage 400P net opgehaald bij Saturn en in de winkel vergeleken met vele andere speakersets. Dit is echt de beste! Jeetje wat een geluid. En inderdaad maakt niet uit waar je loopt in de kamer, je hoort overal hetzelfde fantastische geluid! Er lag nog eentje in het schap en heb deze voor 149 euro mee kunnen nemen. Echt een koopje! Ben heel blij!

Floris_de_Ridder 11-06-2010
Geschreven voor: JBL On Stage 400P

Ik ben nogal kritisch als het om geluidskwaliteit gaat en was nogal sceptisch over de eerder geschreven reviews. Maar hij was toch alleen maar voor de slaapkamer dus het geluid hoefde niet perfect te zijn.

Toen ik vanavond thuis kwam stond het pakket op me te wachten. Meteen uitgepakt en aangesloten.

Eerste reactie: "Wat een top geluid". Zowel de hoge als lage tonen klinken zoals ze moeten klinken, bij elk volume.

Zoals in eerdere reviews geschreven vult hij inderdaad de hele kamer met geluid. Het opvallendst is dat als ik naar de andere kant van de kamer loop, het volume nog het zelfde klinkt. Heel anders dan mijn conventionele geluidsinstallatie.

Het enige minpunt wat ik heb kunnen ontdekken is de spreiding van de bassen. Deze lijkt richtinggevoelig, wat normaal juist bij de laagste tonen niet het geval is.

Maar zeker elke cent waard, en vele malen beter dan ik had durven hopen.

DustinJ 24-11-2009
Geschreven voor: JBL On Stage 400P

Strak design. Een goed geluid wat amper vervormt bij hard volume. Het kleine dock vult heel de kamer met een vol geluid.

Intuïtieve bediening via afstandsbediening en het apparaat zelf. Het apparaat heeft alleen bediening voor volume. De afstandsbediening is tevens voor menufuncties.

Al met al een super dock!

oskar 26-10-2009
Geschreven voor: JBL On Stage 400P

Staat op de doos dat ie werkt met ipod 4th gen. Dat klopt maar deels en is bevestigd door JBL. Afstandsbediening werkt dan niet, en als je de jbl400p uit en aanzet krijg je geen geluid meer, moet je de ipod eraf halen uitzetten en er weer op zetten.

Met nieuwere ipods werkt alles naar behoren incl a.b..

Qua geluid is ie uitstekend, mooi vol geluid.

Qua mogelijkheden is ie lekker eenvoudig en valt niet veel op aan te merken, 2 volume knopjes, een power knop en een a.b. die eenvoudig de ipod kan bedienen (minimum aan knoppen en intuitief).

Qua design is t toch behoorlijk jammer dat er een aparte voeding naast ligt en dat deze niet in t apparaat weggewerkt is.

Na een maand valt er weinig te zeggen over duurzaamheid anders dat ie stevig aanvoelt en strak is.

Heb ook naar de b&w zeppelin gekeken, daar is de voeding weggewerkt en persoonlijk vind ik de b&w een stuk mooier, maar ja pittig geprijsd he.

jh.mtk 11-10-2009
Geschreven voor: JBL On Stage 400P

Gisteren deze speaker gekocht voor de iphone. Wat een dijk van een geluid. De vormgeving is ook erg mooi. Aan de speaker is verder niets te stellen maar geluid is echt goed.

Lizzylizzz 19-09-2009
Geschreven voor: JBL On Stage 400P

Geweldige speaker. We wilden geen surroundset meer met al die bedrade speakers. TV geeft zelf goed geluid, dus voor muziek deze On Stage gekocht. Helemaal top! Goed geluid, ipod en iphone kunnen erin. Je iphone en ipod laden ook gelijk op.